Brasiliansk jiu-jitsu

Åkte med Shan och hans två kompisar och en tjej till Tyresö imorse för att se deras 2 kompisar tävla i jiu-jitsu. Det hölls i en jumpasal där och det var hur mkt folk som helst! Vi trodde Shans kompisar skulle börja vid 11 och vi var där halv 11. Vi fick vänta till kl 4 tills den andra fick börja! Halv 5 åkte vi hem.... Det kan va kul att se sånt i en, två timmar men inte sååå många timmar som vi var där! Var så kvavt där inne och det kändes jobbigt att andas, jag blev täpps i näsan och fick till slut huvudvärk. Klart när när massa killar svettas i samma rum med massa åskådare.



Vi var och åt på en Italiensk restaurang och vi såg fram emot god pasta, men så gott blev det inte. Smaken var inget speciellt och det var så lite på tallriken så jag vart inte ens mätt...Aja

Vädret har varit bäst idag. Direkt kommer svenskarna ut ur sina kojor och köper glass, kaffe eller vad som helst och sitter ute. Blir på så bra humör! Tror jag alla blir

Nu har jag bytt om till myskläder och ska va hemma med mamma och mormor hela kvällen. Se på tv och äta gott som vi laddat med :D Nu är det snart middag med bakad potatis och lax, yeeey

Kommentarer
Postat av: Elena

Sv. jaa älskar att resa :D

2009-04-04 @ 20:46:13
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0