Che Guevara

Häääääärligt väder! Man blir verkligen uppåt sånna här dagar!

Var på salongen tidigare och ska dit om ett tag igen. Har handlat massa frukt, bär och grönsaker. Ikväll blir det bio med älskling. Ska se på filmen om Che Guevaras liv. Kommer vara intressant. Har ett biopaket med 2 biobiljetter, 2 popcorn och 2 läsk så tyvär blir det inte en nyttig kväll idag heller! Så jag passade på att handla lite godis också...

Har kommit på att jag får i mig bra med frukt! Bara i frukost smothien är det ju 3 frukter med hallon och blåbär. Sen äter jag frukt till mellanmål också! Sen äter jag nästan alltid sallad till maten. Man ska ju få i sig 500g frukt och grönt om dagen och som jag fattade är det ca 5 frukter eller portioner med sallad. Alltså sköter jag mig ganska bra ;) Får hoppas att jag slipper sjukdomar nu som man ska göra om man får i sig mkt antioxidanter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0