Coolt i Haparanda

Idag kom min mormor! :D

Hämtade henne för några timmar sen. Alltid lika kul att ha henne här lilla murmur. Hon bor i Haparanda som gränsar till Finland. Ganska coolt när man är där, för man kan promenera till Finland på fem minuter. Har haft med mig mina tre pullor Camilla, Selma och Poone dit. Även en annan gammal kompis. När man går ut för att festa så kan man börja i Finland på nån klubb och när de stänger kan man gå över till Sverige och fortsätta eftersom kl är en timma efter här...Och tolvslaget på nyår kan man fira två gånger ;)

Om ett tag ska jag hem till Shan. Han har haft träning sent igen. Jag kom på att det är fredag, så nu tänker jag göra oss en drink eller två när vi kommer till han. Kanske spela kort eller nåt :)



Treeevlig helg!

Kommentarer
Postat av: pöune

ååå haparanda.. kommer aldriiig glöma den resan! av flera anledningar! hahaha =) vi hade så kuul.. och bussresan på 14 timmar.. shiiiit.. vad gjorde vi? kollade aldrig ens klart på en hel rulle.. o läste knappt något ur våra fina böcker vi laddade med! hahaha.. sjukt hur tiden gick! vilka minnen!=)

2009-04-05 @ 01:00:51
Postat av: Melissa

Ja vi hade så kul :D

ja, det kändes jätte fort på bussen av nån konstig anledning, tror det var för vi hade nåt att snacka om hela tiden, så tiden bara gick :D det var så kul

2009-04-05 @ 12:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0