Fitness 24 seven

ÅH vad skönt det var att träna igår! Gymmet var litet och fräscht, men ändå inte så litet som jag trodde, utan helt perfekt. Behöver inte va så mkt större! Alla maskiner jag saknat fanns ju där och sen att det fanns ett rum där bara tjejer fick träna. Jätte skönt! Vi tränade ungefär 1 och 1 halv timma och sen gick vi och åt suuushii, såklart ;)

Har faktiskt bra träningsvärk idag kan jag säga! Kommer mer Shima =)

Vad skönt med ett gym som är öppet 24h. Inte för jag skulle träna mitt i natten eller så, men ändå! Skaffar jag ett till kort så blir det där. Hoppas de öppnar ett i Kista!



Idag har jag varit ett vända i centrum och snart ska jag till salongen. Har precis slängt i mig lite havregrynsgröt. Tråkig smak men bra för magen!

Kommentarer
Postat av: Tess

Svar: Yatzy försökte tvätta sig själv igår när hon var groggy och det resulterade i ett platt fall på rygg. Tratten var i vägen och hon ramlade när hon försökte nå förbi den. Lilla sötisen :-)

2009-04-08 @ 23:40:27
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: shimaaa

Jaaaaa du måste komma va så kul o träna me dig miss you puss på dig vacker

2009-04-09 @ 00:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0