Internet dejta

Var mysigt att ha Emma här på middag igår. Satt i några timmar och åt och sen fika vi. Vi pratade om det förut att vi känt varandra i 8 år tror jag det är? Och tänk att vi bor rätt långt ifrån varandra men aldrig tappat kontakten. Vi behöver inte höras varje dag men vi vet alltid vart vi har varandra och det roligaste är hur vi lärde känna varandra, genom INTERNET! Vi internet dejtade hon och jag för flera år sen haha! Man klickar med vissa bara!



Snart ska jag gå till salongen och träffa 2 personer efter varandra och prata om en viss sak. Hoppas det går bra!

Lite senare idag ska jag åka till Solna och träffa Shima. Vi ska gå träna på ett gym hon tränar på. Var så länge sen jag tränade på gym och jag saknar det ibland. Har inte vågat skaffa mig ett till gymkort då jag haft 3 st redan och varje gg har det gått likadant! Duktig de första månaderna och sen tröttnat och velat promenera istället.. Då betalar man 500kr i månaden i onödan och de inte så kul...

Hejjj

Kommentarer
Postat av: Esme o Nora

2009-04-07 @ 23:09:10
Postat av: Esme o Nora

HEEEEEEJJJJ =) minttu shot är bäst ;)

2009-04-07 @ 23:10:13
Postat av: Melissa

Haha, faktiskt jätte god! Det är en av få som jag klarar av att shotta, trots den lilla mängden!

2009-04-08 @ 14:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0