Bassilusker

Natten var hemsk! Kunde inte sova på hela natten.. Har blivit så förkyld! Svettades och frös samtidigt och halsen och huvudet vart tjockt. Näsan blev täppt och öronen fick jag lock i. Kollade på klockan hela tiden och visste att jag skulle upp och jobba på Åhlens idag. Blev knäpp! Till slut fick jag ringa och säga att jag inte kunde gå jobba. Efter det har jag kunnat sova några timmar och ska vila ut mig hela dagen...

Kände redan igår att det började bli jobbigt i halsen. Mamma och mormor är sjuka så jag har ju väntat på min tur. Sen var det ju så kallt igår mot vad det varit andra dagar och jackan jag hade på mig på kvällen var för tunn. Åkte och hämtade Poone i Sundbyberg, hon har kommit hem i några dagar från Örebro. Ska träffa henne en stund ikväll också och ta en glass, ska ju va bra för halsen!

Nu får jag väl sätta på en film och ligga under täcket..

Så här känner jag mig idag, pluffsig, grå och hängig... :(


Kommentarer
Postat av: pun

aaaaw min lille sjukling!! du ska dricka våra "speciella kurer" så blir du bja snart!! hihi puuss på pannan!

2009-04-09 @ 17:43:34
Postat av: Josie

Om du har lust får du gärna titta in i min blogg lite senare och delta i tävlingen som kommer dyka upp! :)

2009-04-10 @ 13:24:59
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Josie

Ja, visst gör det. Stämde ditt i dag?:)

2009-04-10 @ 15:05:13
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: madeleine

usch vad jag hatar förkylningar! (;

2009-04-10 @ 23:40:04
URL: http://mmadeleines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0