Söndag

Idag var jag och Shahin hemma hos hans pappa på lunch. Shima och hennes kille kom också, det var mysigt. Shima var så gullig och hade med sig kläder till mig som hon köpt! Jätte fina grejer...(Tack älskling, det behövdes verkligen inte, puss på dig).

Efter jag var där gick jag och träffade Selma. Satt ute här i Kista några tim så hennes hund kunde springa runt och leka medans vi snacka skit. Tänk att man kan sitta ute såhär utan att frysa! Bestämde att jag ska sova hos henne i helgen så vi kan mysa och göra drinkar. Blir kuul :D Har inte sovit över där än

Ha det!


Kommentarer
Postat av: shimmmaa

Du e söt älskling puss pås dig du e så duktig puss

2009-04-09 @ 00:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0