Sova hos Selma

Fortfarande rätt så förkyld! Det går en verkligen på nerverna.

Har varit hos Pappa med Shan idag och ätit lunch. Stod mellan pizza och sushi. I vanliga fall tar jag alltid sushi, men tänkte att det var faktiskt ett bra tag sen jag åt pizza så det fick bli det. ÅH magen sprängs och nu ångrar jag mitt val...

Håller på tvättar och när jag är klar med det ska Selma plocka upp mig. Ska hem till henne och sen ska vi äta middag ute. Men det får bli om ett braaa tag för just nu kan jag inte tänka på mat! Ska övernatta hos henne idag så det blir sköjj....;)

Var med Poone igår och vi bestämde att istället för att jag åker till henne i Örebro den 1 maj så åker jag dit den 30 april. Så det blir 3 nätter hos pullan! Idag bokade hon min biljett dit också så nu blir det verkligen av! Var ju över 1 år sen jag var där sist så det är på tiden....:D:D

Nää, nu drar jag mig till tvättstugan. Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0