Fredag lördag söndag

Hej och hå

Nu lite om helgen,

I fredags började vi med att åka till Selmas pappas restaurang för lite mat! Sen åkte vi hem till henne. Hennes tjejkusin och hennes kompis kom också och höll oss sällskap ett tag. Tog några glas vin och gjorde drinkar. Sen drog jag och Selma till en krog mitt emot hennes hem. Alltså, när man går till en krog som inte spelar nån musik vill man inte vara kvar! Knäpptyst och stämningen helt död så efter en öl drog vi till ett ställe vi aldrig varit på eller aldrig hört talas om. Kommer inte ens ihåg nu vad det heter! Hamnade i en källare där det sjöngs karaoke! Poone kom också dit och höll oss sällskap men vi stannade inte kvar där så länge heller utan begav oss till max för lite fetis-käk... Vi hade iaf kul tillsammans!


Ser ut som om jag ska somna!!

Igår kom Shan hem till mig för lite "påskmiddag" och efter det åkte vi hem till han. Vi såg fortsättningen på en dokumentär som vi började se sist jag var där, Man on wire. Handlar om en fransk kille vars dröm är att gå på lina mellan Twin towers och hur han och hans vänner får det att hända. Det var helt sjukt att se när han går där mellan tornen på en LINA! Hur vågar man?!



Idag är vädret super igen! Måste till salongen och göra några behandlingar och senare idag åker jag och Poone hem till Selma och sover över igen. Får köpa lite glass och ha det mysigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0