Plutt bil

Såg ju Che igår på bio. Tyvärr lite för långtråkig för mig. Men Shan gillade! Träffade hans kompis med hans tjej som också skulle på bio, på Marley and me. Shan övertalar de att gå på Che med oss och de gör det. Stackars flickvän, hon somnade för hon tyckte filmen var så tråkig..Det var bara vi och en man till i hela biosalongen haha, sköööönt...Gillar inte att gå när det är premiär eller nya filmer, vill inte ha fullproppat! Jag får lite panik. Bokar alltid högst upp i hörn så jag vet att jag kan gå ut om jag känner för det...



Shans andra kompis och tjej var på ett ställe jag inte varit på på fleeeera år!! La Piazza! Så vi drog dit efter filmen och tog en öl. Kändes lite konstig att vara där.. Trodde jag aldrig skulle hamna där igen! Men det var kul...


Idag då,

Träffade Selma på salongen och vi tog emot våra kunder.

Sen var vi på "möte" med vår hyresvärd. Behövde disskutera lite saker

Fikade hemma hos mig och skickade lite mail

Åkte till centrum för att shoppa. Jag hittade ingenting! Hade med mig NOLL grejer hem. Eller joo, lite trisslotter till min mormor som kommer imorn (jiiipppiiii) och några öl! Men så är det, ibland hittar man ingenting...

Åt på Levinskys. Lite mer ostört att äta där istället för mitt i smeten!

Åkte med en liten plutt bil (skratta så mkt, ser ut som om rumpan på bilen är avskuren) och satte oss ute en stund för att snacka skit. När vi sätter oss i bilen igen så funkar den inte! Hur ska vi nu göra?! Ingen av oss är smarta med bilar. Ringer ett samtal, får ett tips som funkar, viiippps bilen funkar igen. Skönt!

 
Helan och halvan! Hahaha


Den är ju skit söt! :D haha

Nu ska jag ta det lugnt hemma hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: Elena

Gillar du att resa? =)

2009-04-03 @ 20:49:55
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0