Boooooring

Här sitter jag helt själv, melissa övergav mig nämligen för en 2 timmar lång behandling..  Hade inget vettigt o skriva egentligen förutom att jag hade så jäkla tråkigt, ifall ni nu ville veta det.. Men alldeles nyss när jag satt här i min ensamhet började datan plötsligt att ringa...? Ja den ringde faktiskt,  jag var ju inloggad på msn där min vän Elena från England ville starta ett videosamtal.  Jag accepterade och så dök hon upp där i rutan med två svullna alien ögon, röda som tomater.. Stackarn har fått ögoninfammation=(
Det roligaste av allt var ju att vi faktiskt hörde varandra,( hur coolt som helst tycker jag som är tekniskt efterbliven), för tänk nu att vi sitter i olika länder, jag i Sverige och hon i nån by i England, och både ser och hör varandra genom denna metall plast låda ( annars kallad data)..
Det är otroligt fascinerande men ändå lite skrämmande det här med teknik men tänk vad mycket lättare den gör ens vardag och hur enkelt man kan hålla kontakten med nära och kära.
Hur otroligt det än är med teknik så måste jag få ändan ur vagnen och få något gjort idag, lat som jag är.. så på återseende;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0