För er som undrar..

Nej, jag har fortfarande inte sovit, inte ens blundat en stund det är knappt så jag ens blinkar haha..
Hyperaktiv, får ingen ro, blir nog knäpp snart om jag nu inte redan är det och så ska man iväg och träffa en kompis vid 22.00.. öÖööhh bra planering eller vad?
Ingen träning har det blivit idag heller, har sån otrolig värk i vaderna, dom krampar  nästan för varje steg jag tar. Usch usch.
Fast jag har ju knappt ätit idag kom jag på, ett knäckebröd till frukost bara.. Börjar bli lite yr och skakis och har faktiskt svårt o koncentrera mig på vad jag egentligen skriver så om inlägget är osammanhängande förstår ni varför..
Jaa för jag är inte full om ni trodde det:p

Uppnå bästa hälsa genom mitt speciella recept: Ingen motion, Ingen mat och framför allt Ingen sömn så lär ni må toppen! Tror ni mig inte så prova själva;))

Nästa inlägg tar nog Melissa hand om när hon kommer från arbetet.

Slut för idag,tack för idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0