NU är det helg ;)

Åhh vad skönt. Nu har jag ( Melissa) jobbat klart för denna helg. Dema på Kicks i Kista idag och i torsdags. Är verkligen inte skönt för fötterna att stå så många timmar, men kul var det. Personalen är så gulliga och kunderna är snälla. Men nu är det äntligen helg. Ska slappna av hos killen med lite vin. Poone kommer och är med oss också! Det blir skoj.. Hon pluggar i Örebro så man saknar henne när hon inte är här... Ska bli skönt att sova så länge jag vill imorgon. Ingen väckarklocka ska jag ha. Hemma har jag en Wake Up Clock som stegvis blir ljusare under en halvtimma innan man ska vakna. Och när det är dags att gå upp börjar fåglarna kvittra. I klockan alltså. Det är skönt att vakna naturligare.. Till ljus och kvitter. För jag har så svårt att vakna på morgonen! Är grinig och ledsen över att behöva stiga upp. Ääälskar att sova på morgen, finns inget bättre. Camilla står och sminkar sig i hallen, ska gå göra henne sällskap för snart måste jag gå.. Ha en trevlig lördag! Puss och Kram /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0