ZzzZzZZZZzzzZzzZZzZZzz

Halllåååå???
Sover alla nu eller? Antagligen alla förutom jag.. Till och med katten här ligger brevid mig o snarkar, vad e det här..?
 Jag hatar dessa nätter då jag inte får nån ro, jag vill också kunna sova.. Nu tack!

Tackar gud, eller vem det nu än är som uppfunnit facebook, för vad hade jag annars gjort? Stirrat in i väggen antagligen.
Jag har helt enkelt fördrivit min tid med att lägga in bilder och skrivit lite grejer , ändrat min civilstatus och kollat in andras bilder, ungefär tio gånger om (antagligen fler gånger) så gissa om jag har haft kul:p men jag ska inte klaga, det har ju vart roligare än att stirra in i en vägg kan jag tänka mig.

Att inte sova är ohälsosamt , man behöver ju faktiskt sin skönhetssömn, men å andra sidan har jag inte varit såå himla hälsosam idag... om nu sanningen ska fram så åt jag faktiskt lite godis.. och så bara råkade mina läppar nudda en giftpinne eller två, eller många fler hehe.. men det här är ju faktiskt en Hälsoblogg i grunden så vi kan väl låtsas som om inget utav det hänt? Det går ni väl med på va? Bra, då glömmer vi detta och tar nya tag imorn eller ja, idag redan..

God natt/morgon
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0