4 my people

Sitter här och äter frukost och har nynnat på en låt i min ensamhet. Det konstiga är att jag inte hört den låten på läääänge, tror jag lyssnade på den för några år sen? Har iallafall inte hört den de senaste dagarna. Kanske var så att jag drömde om den. Det är 4 my people med Missy Elliot så jag var ju tvungen att sätta på den på youtube. Hm... Hon kanske försöker säga mig nåt? HAHA



Ja snart blir det dags för mig att åka till skanstull igen, men idag jobbar jag bara till 5. Så dagen kommer gå fort. Längtar till ikväll då jag ska mysa med mamma. Ska se på melodifestival och skriva upp betyg på låtarna (haha har varit traditon sen jag var liten) och äta gott, tänkte göra fruktsallad med glass kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0