Alltid tid över

Nu sitter jag här, nästan helt färdig 25min innan jag måste gå. Shahin och mamma tycker alltid jag går upp för tidigt när jag ska jobba och hellre ska sova en haltimma till. Men hur mycket jag än älskar att sova så hatar jag att stressa. Jag vill inte vara precis, jag vill ha en stund över att bara sitta och ta en extra kopp kaffe typ! Ska ju snart åka och jobba. Undrar hur den här dagen blir? Det är ju spännande men samtidigt lite små läskigt att gå jobba på olika platser såhär. Blir alltid som första arbetsdagen! Jag vet ju aldrig vilka människor jag kommer träffa eller sånt så det blir mitt lilla äventyr, haha. Nääh, alla är alltid jätte snälla överallt (OFTAST).

Har faktiskt bara haft EN bitchig kund under min tid som hudterapeut och det var i skolan. Visst finns det jobbiga kunder men det här var verkligen en bitch (skulle aldrig säga så om det inte var så)! Hon kom på frans & brynfärgning för hon var missnöjd med sin förra, så då fick jag henne. Hon klagade och klagade över hur dålig min klasskamrat var. Men herre gud vi är elever, tänkte jag och om du är så missnöjd så gå till en salong där de är färdig utbildade istället för att komma hit! När vi var klara så titta hon i spegeln och sa, det här var bra och reste sig och gick. Inget hejdå eller tack eller nåt..Stackarn tänkte jag, måste ha ett jätte tråkigt liv..

Kommentarer
Postat av: Fashion By You

Vilken otrevlig kund. Kram

2009-03-13 @ 12:55:25
URL: http://fashionbyyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0