Även män sminkar sig!

Ikväll är det dags! Nu får vi se vilken låt som kommer gå vidare till Tyskland! Finns ju en jag hoppas på.. får se :)

Se hela bilden


Dagen har gått bra och jag sålde smink som igår. Man träffar verkligen olika sorters människor när man står sådär! En del jätte gulliga och en del tokiga! Sålde även ett läppstift till en kvinna som sa att hon medverkar i filmen I skuggan av värmen, så nu måste jag ju nästan se den när den kommer så jag kan säga att jag valt ett läppstift åt henne! Sen sålde jag lite smink till en man. Jag frågade om han behövde hjälp och då sa han att han ville ha lite diskret smink så att han ser fräsch ut. Det fick bli en foundation, en kajalpenna i smoke, en brun mascara och en dagkräm. Trevligt, här sitter jag och avslöjar vad han köpt bara för att han är kille lixom! Men samtidigt har jag aldrig kännt nån kille som sminkar sig eller ens i närheten så det blev lite skoj för mig :p Har sålt nagellack till en annan kille en gång men det misstänker jag att han skulle ge bort.. fast vad vet jag egentligen! Det är nya tider serrni ;)

Jahaapp, dags att börja göra i ordning fruktsalladen kanske! Tar sån tid när jag håller på. Ska ju vara så fina bitar o.sv så jag börjar ju. Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0