Berättelsen om min dag

Vaknade i morse och gick till salongen. Träffade Selma och tvättade massa handukar till salongen. Drack kaffe hos mig. Gick till banken. Var på salongen igen. Kom hem. Gick till salongen igen! Åt ute med Esme. Gick hem till mig och drack kaffe med henne. Emma kom också och fikade med oss. Sen till salongen igen. Hem! Och nu är jag hos Shans föräldrar igen. Så nu fick jag allt sagt, har ju inte skrivit på hela dagen.

Jag var riktigt klumpig idag. Brukar inte slänga glas fulla med kaffe omkring mig om jag inte är på sniskan och det är något annat i glaset! Nä inte så ofta då heller, men det gjorde jag idag! Tog fram en sak som är jätte viktig för mig och som jag "jobbat" med under en lååång tid. (Kan inte berätta här vad det är då det är en present till någon). Ville visa den för Esme. Jag sa att jag var rädd om den och inte ville att den skulle bli smutsig, så jag torkade borden innan jag la fram den. Vad fiiin den är sa hon och vid nåt tillfälle ska jag säga nåt som tydligen kräver att jag flänger med armarna för jag välter hela min nyss-påfyllda-kopp över hela mitt verk! Och den är vit!
Iställer för att reagera som jag vanligtvis skulle ha gjort och börjat gråta hysteriskt börjar jag skratta. Jag skrattar så mycket att jag inte får nån luft! Esme skäller på mig och i panik försöker hon rädda min "grej". Hämta papper då för fan! Men jag bara skrattade. Till slut ser vi att min dator badar i kaffet också och då skrattar jag ännu mer och nu står både jag och Esme och asgarvar! Inget hände med datorn dock!

Efter någon timma började jag faktiskt bli lite ledsen på riktigt över att något jag lagt "arbete" över i flera månader faktiskt var förstört och jag måste börja om, men jag tror på ödet och säkert så kommer min "grej" bli finare nu än vad den var innan!

Nu fick ni en lååång recention av dagen! Ska gå vara social med killen nu Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu har du chans att vinna ursnygga örhängen i vår roliga tävling på Dubbelbloggen! Spana in och ge dig in i kampen! ;)

2009-03-02 @ 23:36:53
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Esme

Hahahaha jag dööör förstår inte hur nåt så hemskt kan va så roligt

2009-03-03 @ 20:17:14
Postat av: Esme

Hahahaha jag dööör förstår inte hur nåt så hemskt kan va så roligt

2009-03-03 @ 20:21:24
Postat av: Esme

Hahahaha jag dööör förstår inte hur nåt så hemskt kan va så roligt

2009-03-03 @ 20:21:40
Postat av: Esme

Hahahahaha jag dööör hur kan nåt så hemskt va så roligt?!

2009-03-03 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0