BOMB mannen utanför min dörr!

Jag, mamma och Helene låg och sov när det plötsligt ringer på dörren. "Plingaren" har inget tålamod och ringer på igen och igen och öppnar brevlådan! (Alltså är det någon jag känner tänker jag). Hör att mamma går till dörren för att kolla vem det är och sen hör jag hur hon smyger tillbaka (HAHA) och viskar till Helene: Det är en konstig man! Sen låter det som att mannen drar i dörrhandtaget eller nåt. Då går mamma och kollar igen. Kom Melissa, det står en väska utanför dörren! *Hjäälp* Nu är det en bomb tänkte jag! Eller en väska med kroppsdelar i från någon nära =( (ja, jag har störd fantasi, men sånt händer ju faktiskt). Väskan var så stor och han hade lixom satt fast den på handtaget så jag fick knappt upp dörren. Hur som helst så öppnade jag väskan försiktig i ena hörnet och det första jag ser är en groda! En nalle alltså. Jag tar ut den och tänker, hmm vad jag känner igen den här grodan. Sen får jag syn på nästa grej, en gul anka! Jag känner igen den också! Då kommer jag på, det är ju ankan jag köpt till Camilla och alltså måste det vara hennes väska! Den väska hon haft hos en vän i Västerås hur länge som helst. Den personen måste ha trott att hon fortfarande bor här och droppat av den här. SKÖNT tänkte jag, ingen bomb!



Var i fruängen tidigare och lämnade hem Helene. Åkte runt lite med mamma och handlade och nu har jag ätit lunch. Jag var så hungrig och ville ha nåt snabbt så det fick bli havregrynsgröt. Neee inte det godaste, men fiberrikt och bra! Nu sitter jag med en kopp kaffe och ska snart träna lite tänkte jag. Hej och hå nu får ni gå!


Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg :)

Hoppas du får en bra helg :)

Kram

2009-03-13 @ 00:51:24
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0