Chicken a la Melli



Ja! Så här smarrigt blev det igår. Tycker jag blivit ganska duktig på att laga mat! Den vita "klicken" är tzatziki som jag också gjorde och den var så god så från och med nu ska jag göra det många gånger. Inte ens onyttigt, tvärtom. Yougurt, gurka, vitlök, lite olja och krydda. Råkade göra föööör mkt bulgur så det får jag äta idag med.

Min kund hade med sig sina 2 små döttrar. Vilka änglar. När de skulle gå kom de fram till mig och gav mig en kram, utan att jag eller mamman hade sagt nåt! Bara runt 3 år gamla är de. Det är sånt som får mig att smälta. Jajjemen.

Nu är det söndag och jag tänker vila mysa och dega heeela dagen. Har tränat och jobbat så nu är det slapperi som gäller! Ska äta nåt gott nu och sen blir det nån bra film..Hej hej

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Ja jag tyckte att den var jättebra :D Du borde se den =)

2009-03-22 @ 13:53:48
URL: http://lailasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0