Dricka vin och spela kort

Och jag tvättar igen! Känns som om jag gör det ganska ofta. Minns en gång när jag fick ett ryck och tvättade 18 maskiner på samma dag! Kommer ihåg att jag bodde i tvättstugan den dagen. Jag får iförsig mkt tvätt när jag slänger kläder i korgen direkt när jag använt de. Det ska va rent och härligt!

Ska gå till salongen lite senare och jobba och även hinna med att vaxa mig också! Bort med allt! Finns inget skönare än att bli av med pälsen! Senare ikväll ska jag vara hos killen och ta det lungt. Ska dricka lite vin och spela kort. Det blir sköj! :D Får se om jag får för mig att göra några goda drinkar också, nu när jag har en bra drinkbok som jag ännu ej använt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0