Dubbelmord på söder

Kom hem för en liten stund sen från jobbet. Det gick jätte bra och det var roligt att få koncentrera sig på att sälja smink. Har aldrig provat Niveas smink förut men efter att ha fått prova massa måste jag säga att de är jätte bra! Har t.ex en Stay on eye pencil som sitter vare sig du vill eller inte! När jag vet att jag ska bära smink en hel dag har det blivit pennan jag använder. Den går ju inte ens bort om man gnuggar på den! HÄRLIGT säger jag bara! Nu är jag iallafall hemma och det känns jätte skönt.

Medans jag stog och jobbade reagerade jag på att det körde förbi så många polisbilar eller ambulanser (kan inte skilja på ljudet) och när jag kom hem sa mamma att de funnit 2 döda personer i en lägenhet där nära. De misstänkts ha blivit mördade och grannarna larmade när de hörde buller. Ushhh, att det aldrig slutar "mördas".



Nu ska jag bara äta mat, ta bort sminket och ta en lååång dusch. Sen blir det träff med min kära som har lovat att massera mina ben och rygg, han e så snäll lilla bejb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0