Duktig tjej!

Äntligen har jag varit ute på en promenad! Var för många dagar sen!
Först hade jag ju varit sjuk från och till och sen när man inte varit på ett tag börjar man hitta på bortförklaringar till varför man inte ska gå.. det är kallt, för mycket snö mm. Gjorde även lite övningar när jag kom hem.
Bestämde igår att jag måste gå upp 7 idag för att jag ska kunna somna tidigt ikväll, men det funkade inte riktigt. Men jag gick upp 8 iaf och det var ju bra. Ska nämligen försöka somna seeenast 22 ikväll för jag ska upp fyra på morgonen! Ojoj vad jag kommer va grinig, är långt ifrån van vid sånna tider och så tänker jag på de som går upp så varje dag? Fy..
Tåget från centralen till Göteborg går 6 på morgonen (ska på utbildning för Nivea) och jag kommer vara tillbaka i Stockholm 9 på kvällen. Blir en lång dag det! Som tur har jag min kära pojke som ska köra mig till stan och sen hämta mig på kvällen.

Anledningen till att jag vill lägga mig 22 är att jag vill hinna se Desperate Housewives! *glädjerop*



Lite senare ska jag gå och bli klippt. Håret är långt men det bara hänger så det ska bli sköneee att få bort alla slitna toppar.

Kommentarer
Postat av: Cristian

Jag lovar att återkomma med en full rapport när jag har teståkt den :-)

Cheers!

2009-03-03 @ 10:49:32
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Ida

Okej =) hon är så söt susan när hon är så klumpig. hehe. Jo jag tror också det kommer vara många som sitter bänkade!

2009-03-03 @ 19:59:49
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0