En bra dag

Ibland vaknar man upp och är sååå trött, men det gör inget för man är på bra humör! En sån dag är det för mig idag. Sov nog inte så mycket inatt, hade så svårt att somna. Sen drömde jag att jag var gravid och istället för att vänta på nån som skulle förslösa mig trodde Shan och jag att vi kunde fixa det själva. Gick inte så bra! Så jag tänkte att om jag övar lite yoga så blir jag lugnare och det går lättare. Ställde mig i en position och då såg jag hur det brann precis brevid vårt hus. Försökte släcka elden med ett glas jag trodde det var vatten i, men det var sprite. Lågan blev ännu större..herre guu....

Drömde oxo att jag var i en stor klass där vi alla gjorde specialarbeten. Läraren visa vem som låg bäst till just nu och jag var på andra plats med mitt arbete om Shakira(?). Nu undrade jag vem som låg före mig, då började han sjunga bak i klassen. När jag vände mig såg jag att det var P DIDDY!

Ska snart gå arbeta på salongen och när jag är klar med behandlingarna tänkte jag fixa lite med mig också. Naglarna och huden. Ska nog även färga brynen lite mörkare, har gjort mörka slingor i håret så jag e inte liiika ljus längre..Ikväll har jag en kund som jag längtar efter. Lilla Eeeemma :o) Ska få taffsa på dig, jippiiii

SEN bliree ju dags för en liten tjejkväll hos Selma. Det ser jag fram emot! Dags för kaffe, Hej me er!

Kommentarer
Postat av: Micha

sv: ja! jo det går gasnka bra med den ^^

ska redovisa idag=)

2009-03-24 @ 11:03:28
URL: http://magiskamicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0