Jag stog för middagen!

Ikväll lagade jag lax i ugn, linser, quinoa och spenat. Hade suttit mycket finare med en hamburgare måste jag säga! Men ska man vara duktig så ska man. Har klagat lite mer idag än igår (brukar bli psykossugen på nåt gott på kvällarna) fast ändå inte så mycket tycker jag. Blev inte riktigt mätt heller så nu ser jag fram emot frukosten. Jobbigt det kan va! Laxen måste jag dock säga var god ;)

(Pratar med Shahin i telefon just nu som inte är så glad. Hans kära Real Madrid förlorade nyss mot Liverpool med 4 mål, tur att jag inte är med honom nu hihi)

Får inte upp bilderna från min kamera! Var ju duktig och fotograferade min mat :(
Kanske slänger in bilden imorn...Nu får det väl bli läggdags för mig, har ju ändå inget annat att göra..


Kommentarer
Postat av: HANNAS

sv: Jaa, det är spännande, och heidi är ju så himla fin! :)

2009-03-11 @ 09:59:46
URL: http://haniepanie.blogg.se/
Postat av: bellisima - the asian edition

sv: det gör inte alls ont:)

2009-03-11 @ 12:17:12
URL: http://bellisima.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0