J*vla lånekort

Har handlat mer frukt till min frukost smoothie. Får ju komma ihåg att göra det nu innan det tar slut! Imorse fick jag göra den utan kiwi för att det var slut och jag hade även glömt ta ut bär dagen innan så jag fick micra det lite snabbt, äckelpäckel.. Inte lika roligt då.

Var 2 vändor på bibblan för att jag skulle skriva ut ETT papper. Det skulle tagit EN minut! Typiskt min tur så finns det bara en dator ledig och just den knasar. Han som jobbar försöker hjälpa men det går inte och tiden går. Mamma sitter i bilen och väntar och eftersom jag känner hennes tålamod ger jag upp och går. Kommer tillbaka lite senare och då är fler datorer lediga men det går inte att logga in på nån! Står att jag redan förbrukat mina 15min som man har per dag. VA jag har inte ens varit inloggad. Mannen jag talar med innan är upptagen så en kvinna ska "hjälpa" mig. Hon kan ju ingenting! Tror inte ens hon hör på vad jag säger. Logga in på lånedatan och boka tid. Men jag ska ju bara ha ett papper och det är andra gången jag är här idag! Men du kan boka en tid här. Vi ser när nästa tid är, kl 6! 2 timmar senare! (Även denna gång sitter mamma i bilen och väntar). Jag ska inte fan behöva komma hit 3 gånger på en dag för att skriva ut ett papper, hejdå! Skiiiiit suuuuur var jag! Får gå dit nån annan dag i veckan när jag har tid..Jobbigt jobbigt...

Nu då. Har diskat och ätit. Snart drar jag fram min crosstrainer och kör lite! Får bli dagens träning.

Esme ringde nyss och tydligen är hon och Nora på mys och drinkhumör och ville komma över ikväll! NÄMEN TJEJER va har vi sagt om att dricka på vardagar!!! Skojskoj. Skulle jag inte träffa Shan ikväll och ha en mys och drink kväll imorn med Selma och Sofie så hade det varit suuuuperskoj. Får bli på lördag kanske :)



Esmes förlovningsfest. Puss kusin


Kommentarer
Postat av: amra

fiin blogg :D

2009-03-23 @ 21:16:59
URL: http://ahmetoviic.blogg.se/
Postat av: Micha

otur med bibblan:(

2009-03-23 @ 23:15:17
URL: http://magiskamicha.blogg.se/
Postat av: Esme

Men älsklingen skärp dig nu blir jag sur på dig! Kom o skriv ut hos mig!!! Pussar på näsan!

2009-03-24 @ 13:58:36
Postat av: Melissa

SV: du har rätt darling, ska fan komma till dig istället! =)

2009-03-24 @ 14:41:21
URL: http://alskahalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0