Min dröm lägenhet

Rummen ska vara stora och luftiga i vitt. (Inte den vita man bländas av)

Gärna 2 toaletter så man kan ha sin egen att göra alldeles tjejig!

En STOR klädkammare!

Stort kök med stora skinande ytor

Balkong i solläge och gärna stor så man får plats med fina utemöbler!
(Är skit snyggt att ha uteplats men jag är lite feg för att bo på Bv)

Stora fönster

Skulle sitta fint att ha ett extra rum att göra om till "Träningsrum" med massa redskap

Behöver inte ha tvättmaskin hemma, men i samma byggnad! (Som jag har nu,så skönt!)

Bra med parkeringar

Bra läge! Nära till butiker, tunnelbanor och bussar

Alltså det är mycket som ska stämma in för att man ska få sin drömlya.
Se nu också att jag sa min DRÖM lägenhet! Får se hur mycket som uppfylls av mina önskningar när jag flyttar...Kanske inte ett piss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0