Min rosa frukost



Där har ni min frukost! Den gör nog magen gott!

Har inget speciellt att berätta just nu, ska gå till salongen snart, sen ska jag tvätta när jag kommer hem och efter det blir det nog en promenad med Camilla. Hon hörde nyss av sig och sa att hon hade drömt att jag hade gift mig och att det skulle vara ett mysigt bohemiskt bröllop! Vad roligt.. men vad betyder det egentligen om man drömmer att någon gifter sig? Är det bra eller dåligt? Vet att jag har hört andra drömma att jag gift mig också förut. Hmmm....?

Såg på Vårt bröllop i era händer igår där paret låter familj och vänner planera hela deras bröllop. Modigt säger jag bara! Jag hade aldrig klarat av det. Inte för att jag inte litar på familjen och vännerna utan för att jag själv skulle vilja säga till om allt! Tänk om en grej blev fel lixom.. Sen ska de även välja ut ens klänning?! Tänk om man inte gillar den..

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Såg ju gott ut! :D

2009-03-20 @ 19:24:35
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: diilaan

din blogg är verkligen intressan

2009-03-21 @ 09:20:20
URL: http://dilaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0