Nu ska det bli nyttiga tag!

Så gott det går! Ska vara så duktig jag bara kan och motionera och äta bra. Började dagen bra (även om vi inte gick upp lika tidigt som vi hade bestämt) med en lång promenad. Gick runt i skogen och pratade om häxor och nergrävda lik från när maffian härjade här. Hade tydligen hittats massa kroppar nergrävda! Ush där går vi ju.. Jag kommer ihåg när det stod i tidningen förut att det var en stor mörkhyad man som brukade så och trycka i buskarna och när någon gick förbi hoppade han fram och spökade upp stackaren! Det var också där vi brukar promenera och det stod att man skulle vara försiktig. En kväll gick jag och Camilla där och jag höll på berätta om vad jag läst och vi skojade om att vi snart skulle se en stor läskig man gömma sig i busken. Kanske 1 minut efter att jag berättat det här så ser vi honom!!!!! Han stog i busken, stor som ett berg och stirrade på oss! Fy fan vad vi skrek! Vi kutade in till rinkeby och gömde oss och när vi kollade bak var han borta...ushh....

Se hela bilden

Iaf! Efter promenaden gick vi hem och duschade och gjorde oss fräscha och lite senare drog vi till rissne igen för lite sushiiii (tredje dagen i rad). När vi var klara drog vi hem till henne och jag skrev ut lite papper jag måste posta och sen kollade vi på massa bilder. Det var så kul att se bilder från förr och från vår resa som jag inte har kvar! Nostalgisk!
Fick ett jätte fint kort på Esme och Michel från deras förlovning som jag ska rama in!

Måste också berätta att jag ska vara Bruuuudtääärna :D :D :D *lyckokänslor*
Så vi satt även och kollade igenom massa brud artiklar och sånt skoj.

OCH SEN måste jag berätta en rolig grej som vi gjorde idag! Vi bokade vår tripp till LEKSAAAND! :D En vecka i juni ska vi åka med våra boys till en stugby! Vet ju hur mysigt det är där då jag varit där en gång. Men tror det kommer vara ännu bättre nu när det kommer vara sommar! Vattnet precis brevid och pool ska de ha!

 


(Exakt så bodde jag med Shan, Selma och Yilmaz)

Snart kommer pojka hit och vi ska ta det lugn ikväll och bara vaaa;)

Kommentarer
Postat av: Foki

ååh fin stuga :)

2009-03-09 @ 22:22:48
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0