Packningslista

Här kommer några bilder från i lördags!

 
Söt kork va! Har två damer och två herrar. Kallar de mina små mexikanare!

 
Såja, bjuder på en bild på Esme! Jag var alldeles för osminkat och härlig för att ni ska få se!


Lite olika mängd minttu shot (tror det stavas så?) Jag är en feg shottare. Lite går bra för mig! För Esme går det bättre, ja ni vet vad man säger om finskar... ;) tihi

Idag har jag varit på salongen och arbetat. Sen kom Esme på behandling. Jobbar på att få henne hårfri! Blir mindre och mindre faktiskt. Kul att se resultat! (EpilarSystem) Sen tog vi en fika hos mig och skrev en lista på vad vi ska handla med oss för mat när vi åker till Leksand. (Redan nu, stressmänniskor båda 2) FY vad mycket man behöver! Listan blev ju hur lång som helst. Det är ju ändå en vecka vi talar om och till 4 personer! Jag och Esme är ganska bra på att äta men det är ingenting jämfört med våra eater boyfriends. De äter MINST dubbla av det vi äter haha. Killar har ju en tendens att kunna äta mer, så vi får verkligen se till att inte handla för lite.. Nu pratar jag som om det inte går att handla där och det gör det ju! Men är skönt att slippa jaga nåt medans vi är där... Ser så fram emot att åka! Blir nog sena kortkvällar och mycket dricka, bad och bus...

Känner mig rätt illamående nu! Längtar tills maten är klar. Blir fisk! Sen ska vi se om jag orkar träna lite! Blev ju ingen promenad imorse...Jaja, vi får väl se. Nu ska jag vila ögonen från datorn lite. Heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0