Råttattack

Ja, det finns råttor vid Mcdonalds. Nu har vi sett det själva! Träffade Poone igår kväll en stund för en tur till donken. Lite av en tradition när man inte har något bättre för sig. Köper en glass eller nåt och sitter och snackar skit i bilen. Mitt i allt säger Poone, kolla va söt, ett litet djur, vad är det för nåt? Det är en råtta! ÅH då var den inte så söt längre och Poone får panik. Råttan gömmer sig i ett hål men kommer snart ut igen. Denna gång för att springa rakt mot oss! HAHA vad vi skrek. (Konstatera att vi sitter i bilen)! Den springer in under bilen och det kändes så obehagligt. Kan den komma in i bilen? Hahaha.. Fast vi satt där innen så lyfte man på benen. Herreguud...Låter inte så läskigt nu va? Men det var det!



Nu då, äter min frukost. Ska åka och jobba på Åhléns idag och imorgon. Egentligen skulle jag helst vilja sova för jag har inte sovit så jätte bra de två sista nätterna. Svårt o somna osv...Sen är det alltis skönast att sova då man måste gå upp.. Men det får bli på söndag!

Hejjjjj då :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaahha, jaaa det var så äckliiigt fy faaan!! vet inte vad det e som e så äckligt med råttor, deras svans? vettefaan.. uuusch!! bästa var när den sprang emot oss, fan vi skratta samtidigt som paniken fanns där hahaha !!

2009-03-27 @ 15:18:34
Postat av: Melissa

Jaaa! svansen tror jag! Jag ba, jag tycker inte de är sååå äckliga. Tills den började ta fart mot oss, hahahah

2009-03-27 @ 20:16:48
Postat av: poon

jaaa hahahaha herreguuud!!! men vi njöööt av vår glass iaf=) mmmm så gott det var, längtar tills nästa gång vi mumsar i oss ;)

2009-03-28 @ 00:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0