Robinson 2009

Mamma sov borta i natt så Shan och jag fick sova här för att vara sällskap till min lilla Tussan. Stackars liten mådde nog illa för hon var orolig hela natten, vilket resulterade i att vi inte heller fick sova! Hon vandrade över oss fram och tillbaka och jamade. Gick upp varannan timma och gav mat, kollade till kattsanden eller släppte ut henne på balkongen. Var det inte det så ville hon kela. Hon brukar bli så de första dagarna mamma åker bort så jag misstänker att det var för att hon inte var hemma som hon blev lite kinkig. Alltså, jag sov inte så bra! Är som att ha en liten bäbis hemma. Tyckte synd om älskling som skulle upp tidigt idag och gå på tränarkurs från 8-19...

Så jag sov ganska länge in på dagen, tog min smoothie, promenerade nästan 50 min med stavar och snart ska jag börja göra middagen. Tänkte att jag lagar idag. Har tagit ut kyckling och tänkte steka den i småbitar med maaasssa vitlök. Jag ska inte ut nånstans idag så jag får lukta vitlök ur munnen!!!



Nu ser jag fram emot Robinson och Jag vet vad du gjorde förra lördagen. Blir en lugn kväll!

Hej på er

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Nej det blir det inte, utan det blir bio. :)

Det är en del av nationalekonomi om du vet var det är ? =)

2009-03-21 @ 17:59:49
URL: http://lailasson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nu har jag just startat upp en tävling i min blogg, och jag undrar om just DU kanske vill vara med? läs allt om det på bloggen! (:

pussokram Sofia (:

2009-03-21 @ 20:05:41
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Laila♥

hehe ne men du kan bli :) var robinsson bra eller? =)

2009-03-22 @ 00:32:11
URL: http://lailasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0