Slut för idag tack för idag

Jahaa,då var ännu en dag förbi!! Jobbade från 11-19 på Ica som sagt. Gick faktiskt bra idag! Tycker jag sålde bra med produkter. Utbildningen var nog nyttig.

Kom hem, duschade, bytte om och åt några tuggor från smörgåstårtan som var kvar. Den innehåller tonfisk (som gjorde att jag blev en av få i Sverige som fått en histamin förgiftning) och snabbt efter kände jag att det hettade i högra örat. När jag kollade i spegeln var det illrött! Kinderna började också bli lite varma. Åh neej inte igen tänkte jag! Men jag väntade för att se om det skulle gå bort. Kunde ju faktiskt handla om nåt helt annat men har för mig läkaren sa att man kan vara extra känslig om man drabbats av det en gång förut. Har ju även antihistamin tabletter i väskan.
Förra gången det hände mig var det jobbigt. Åt en pizza med Selma och kände hur jag började bli varm i ansiktet. Det kom och gick. Plötsligt sa Selma att jag faktiskt var röd i ansiktet men hon sa att det säkert var för att jag är känslig och "framkallat" det själv. Det blev lite bättre men sen blev jag ännu rödare! Då kom Shahin till salongen också och han trodde också att jag överdrev (jag är bra på det). Jag ringde min mamma och hon trodde samma sak. Jag lugnade mig lite och gick till toaletten och när jag såg mig i spegeln fick jag en chock. Jag var sååååå röööööd man bara kan bli. Ansiktet, halsen och öronen. Nu grät jag hysterisk och började få svårt att andas. Vi åkte till akuten och de tog in mig direkt. Fick kanske 18 tabletter och fick inte gå därifrån innan jag var bra. Tur att vi åkte dit för jag blev ju tillslut röd på armarna och magen och överallt. Hm! Ja nu kom jag in på det också....

Ikväll åkte vi till Shima och Ali och åt gott. Flickorna åt sushi som Shahin kallar snacks...?! Sen satt vi och kollade på magdans på youtube och nu har jag och Shima bestämt oss för att börja dansa! HAHA. Mest för att irritera våra killar som bara spelar spelar spelar fotbollsspel när vi träffas! Åh! Shima gjorde iaf en sån rolig dansgång att jag skratta ihjäl mig!

FÖR långt inlägg nu igen, vad har hänt! God natt ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0