Snö, tvätt, salongen

Vaknade upp ganska tidigt då jag hade bokat tvättid imorse. Har redan ombokat den flera gånger för något dykt upp så det var bara att gå upp och få det gjort. När jag öppnade dörren från Shan så såg jag snööööö! Vitt överallt! Det är fint men snälla vill inte ha det just nu. Nu vill jag ha vår... Nu har jag tvättat och passade även på att träna lite. Det blev rockring och lite övningar. Pilatesövningar för magen måste vara det bästa. Det är så effektivt och roligare än att bara göra vanliga situps. Snart ska jag gå till salongen och arbeta!

Slänger även in ett tips på vad man kan äta till frukost som är lite nyttigare!

Jag och Selma var jätte duktiga när vi promenerade varje morgon innan jobbet förra våren och sommaren. Då åt vi frukost på salongen. Hade alltid massa frukt och bär där som vi gjorde smoothies av. Hade i allt möjligt, banan, kiwi, hallon, blåbär, passionsfrukt mm. Tänk vilken start på dagen med alla vitaminer! Och till mellis brukade det bli mango och andra goda frukter. Åh vi åt så mycket frukt på den tiden....



Bajbaj

Kommentarer
Postat av: Kajsa

sv: Ja jag skulle nog kolla massor gånger om jag tog mig tiden xD :D

2009-03-10 @ 15:05:32
URL: http://norrlandskusinerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0