Sommar kom

Har precis sett på Den rätte för Rosing och De desperata hemmafruarna. Rätt komiskt program det först nämnda! Säger bara herre guud.. Deras lilla hemmafest där, ahh... Desperate är alltid bra!

Har varit på salongen, på banken och i centrum idag. Vädret var bra idag! Satte på mig en jacka som är 10gg tunnare än jackan jag haft innan och det gick bra! Har hört att det ska snöa en gång till så jag tänker inte hurra än.. Jag och Selma fick syn på många fina sommarklänningar! Får sommarkänslor och längtar tills man får dra på sig en klänning och gå ut utan att FRYSA. Längtar till sommarkvällar när man kan sitta ute hur länge som helst utan att det blir för mörkt eller för kallt, med gott sällskap och gott vin!! åh...

Just nu väntar jag på att Shan ska komma efter sin träning. Himla sena träningar är det!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0