Söndag berättelse

Min lilla älskling Tussan terroriserar hela natten. Som hon oftas gör. Jamar och jamar tills man går upp och då går hon och lägger sig...?

Jag drömmer massor. Det börjar med att jag går in i min toalett och alla ansiktsprodukter jag har flyger mot mig. Jag vaknar av att jag hör mig själv skrika och mamma kommer in och frågar vad det är. (Mardröm!) Jag somnar om och nu är jag en vampyr. Jag umgås med mina vampyr kompisar och vi träffas i skogen om nätterna och trollar. Bl a så lyckas vi få hallon att ramla över vårt huvud om vi anstränger oss. Poliserna börjar att jaga oss och vi har svårt att gömma oss då våra tänder och ögon lyser! Mitt i allt har jag flyttat till USA och vet inte om jag vill stanna där eller komma hem igen..

Jag vaknar vid 10 och känner mig pigg men tänkte, jag blundar en stund till. Råkar somna om och vaknar 4!

Sen betalar jag den första delen till vår lilla resa till Leksand...jippiii

Har skrivit försäljningslistorna från Åhlens och jag räknade och såg att jag hade sålt exakt samma antal produkter båda dagarna! Lite häftigt

Sen har jag suttit och kollat på Shakira dansa på Youtube, min drömtjej

Nu väntar bara Tv:n med Wipe Out och Sanningens ögonblick...

       


Kommentarer
Postat av: Ester

Hennes kropp dödar!!!

2009-03-15 @ 21:38:21
URL: http://essalt.blogg.se/
Postat av: poone

hahaaha, dina drömmar har varit knasiiiga så länge jag känt däääj!! glömmer aldrig min dröm jag hade.. Jag o Du i en flygande buss .. mer kan jag inte avslöja här! kmr du ihåg? ahahha annars får jag påminna dej!

2009-03-15 @ 23:38:39
Postat av: Melissa

HAHA jaa den kommer jag ihåg!! Det var väl du och jag och massa "bullar"??? Tror vi skulle till ett paradis?

2009-03-16 @ 11:31:42
URL: http://alskahalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0