Söndag

Var en kul kväll igår. Som sagt hade jag en dejt med Esme, min halvgalna kusin! Vi satt helt enkelt hemma hela kvällen och drack gott och prata massor. Dansade även lite med min mamma och övade på danssteg till Esmes bröllop haha. Under Earth Hour släckte vi ner hela lägenheten och hade ljus överallt. Det var mysigt. Shahin kom också och höll oss sällskap ett tag. En bra kväll blev det!

Vi vaknade ganska sent och så skulle klockan fram en timma också, så det fick bli brunch! Efter hon gått har jag praktiskt taget ätit hela dagen. Ja, hemskt är det men de dagarna återkommer alltid! Som tur är har jag inte suttit hemma hela dagen då Selma ringde ut mig.. Var skönt med lite frisk luft!

Tänkte bjuda på bilder men det går helt enkelt inte att ladda upp! Får bli en film och sen hopp i säng. Hoppas nu att jag somnar i tid för jag VILL verkligen orka gå upp och promenera imorn innan jag ska till salongen.

Byyyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0