Bilbesiktning

Det var riktigt trevligt igår hos Selma och Yilmaz! Åt en jätte god middag och satt och prata skit i några timmar. Lilla Tila (deras hund) gosade också med oss. Lägenheten de flyttat till är jätte fin!  Älskade de stora tavlorna de köpt! Speciellt en på en naken kvinna i sovrummet, så snyggt! Skulle kunna inreda min lägenhet med nakna kroppar överallt, haha eller inte riktigt överallt, då lär ju folk undra, men snyggt är det. När man ser andras lägenheter blir man så sugen själv på att flytta, har så många ideér på hur jag vill att det ska se ut och det kommer vara så kul att inreda och fixa. Har redan handlat en del som ligger i skåp och påsar och som väntar på att flytta och älskling verkar tycka som mig när det kommer till inredning så det ska nog funka fint!

 

Idag var det dags för bilbesiktning. Jag och Shan åkte och en trevlig kille kollade bilen. Var lite nervös över en lampa i bilen som har lyser ibland när man kör och som jag misstänkte så fick vi underkänt! NOOO! Lite jobbigt då vi faktiskt kollat upp lampan hos en mekaniker som sa att det bara var ett glapp vi inte behövde bry oss om. Killen på verkstan sa att den som sagt det inte kan ha vetat vad han pratar om och att lampan säkert betyder att bilen släpper ut extra av nåt som är dåligt för naturen! Det måste vi kolla upp för jag vill inte påverka naturen dåligt! Så nu måste det fixas.. Alltid nåt!

Det är så konstigt, ibland vaknar man och har en mening i huvudet. Det första jag tänkte på när jag vakna var, Would you be my bambina? Hahahha, tvn var på igår och i bakrunden hörde jag han i Amor serien eller vad den heter, säga så. Så den meningen upprepade jag i huvudet flera gånger imorse, fast jag inte ville...

Min kära tvätt ligger på min säng och ler mot mig. Viker jag inte snart blir det inte av och jag har faktiskt bokat tid till imorgon också, så jag ska nog gå få bort det nu...Heeråå

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

ja de verkar verkligen sakna varandra, men sålänge Spencer är med i bilden kommer de nog inte bli så :(

2009-03-18 @ 17:24:42
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0