Jävla kärring, kärringjävel

Har insett att jag har kontrollbehov då det gäller ALLT! Kollar att alarmet är på hundra gg innan jag somnar. Och då har jag oftas min mobil, min wakeup clock samt mammas mobil på. Störd jag vet, men tror alltid jag ska försova mig?! Bad t o m Shan ringa mig 9 på morgonen för att se om jag verkligen vaknat. Glömmer såklart det på morgonen och kvart i 10 ser jag att det blinkar på min ljudlöse mobil. Några sms och missade samtal. Han som inte ens hade behövt gå upp då! Föööörlååååt skrev jag. Till svar: Hejdå. Sista gången jag gör det här

Dagen gick bra på Åhléns, förutom att jag kände mig yr, svag och illamående de första timmarna. Tänkte, ååhh det blir en lång dag, jag vill heeeeem. Men sen gick det fort!

Man ser alltid skrämmande människor på stan. Första idag var en kvinna som blev arg på en annan kvinna utan anledning. "Galningen": Jävla kärring, kärringjäveeeel, jävla KÄRRING, fy fan kärring jävel.. Så låter hon hur länge som helst. "Normala": Fy fan hon måste ju vara galen? Jag tror det! Nästa är en man, har ni en krona att ge mig? Jag tänker ja men det kan jag ge! Då började han steppa och försöker lixom göra ett mönster på golvet med sina fötter. NÄ inget till han! Då biter han väl av handen på mig eller nåt....

Nu är det bara kvällen kvar av denna fredag. Har ätit mig mätt och ska bara ta det lugnt. Känner mig riktig seg... Om ett tag kommer älskling hit. Ska se på film eller en dokumentär om Alcatraz och jag tror det blir om fängelset faktiskt!



Har för mig att fängelset ska varit omöjligt att fly ifrån då det ligger på en ö som ni ser! Och att man inte skulle kunna simma in till land för det är för långt och de som försökt har drunknat. Dokumentären handlar om de som överlevde Alcatraz tror jag... Älskar sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0