Deppigt värre

Igår hade jag en riktigt låg dag. Började redan tidigt på morgonen medans jag sov. Vaknad upp säkert en gång i timman och började direkt tänka massor. På allt möjligt. När jag gick upp kände jag att jag hade ångest men visste inte riktigt varför. Tog ett bad och sen låg jag i min badrock och kollade på film och tv hela dagen.. Riktigt nere var jag! (Kan vara alkoholen från dagen innan som spöka).

Shan kom förbi och försökte få mig på bra humör. Har alltid tyckt han och pappa är likadana när jag är nere. De försöker alltid få mig att skratta och får allt att låta så enkelt. De "jamsar" inte med mig. Kanske är för att de är män? Tjejer är mer mjuka och förstående på annat sätt och man ser alltid på en bra vän att hon oxo blir ledsen när man själv är det. Jag t ex har jätte lätt för att gråta om en kompis gör det.

Vet inte vart jag vill komma med detta! Men idag är jag gladare. Är nog bra att ha en pissig dag då och då för att sen uppskatta bra dagar.

Innan jag sen skulle till Shan på kvällen igår kollade jag på några avsnitt av Two and a half men. Är absolut min favoritserie! Räddare i nöden om man är ledsen, jag lovar...



Nu ska ja se på fler avsnitt av mina favoritmän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0