Ändrade planer

Kom hem från salongen för en stund sen och hungrig var jag. Fick bli 2 fullkornsmackor med keso..yumyum. Vill inte äta nåt stort nu när jag och älskling blivit bjudna på middag ikväll :D Så det blir inte han och jag med vin ikväll, utan det blir han och jag, Selma och Yilmaz med vin!

Selma och Yilmaz har flyttat och det blir första gången vi går hem till de! Är såklart nyfiken på hur det ser hur, även om Selma förklarat hur det ser ut (tror hon ritade upp åt mig?) så blir bilden oftast helt fel! Kommer säkert vara super mysigt, vet ju hur de bott innan och det var fino fino ;)

Så nu har jag suttit och latat mig en stund med en kopp kaffe. Ska nog hoppa in i duschen och fixa mig snart så jag är klar när vi ska åka. Det vore ju smart...

Har lust att skriva, trevlig helg, men det ju bara tisdag! Är nog för att jag ska få skåla idag som det känns så?!



Här en bild som inte har nåt med mitt inlägg att göra! Ville bara lägga in den då den är på mig och min bebis som jag saknar jätte mycket! Se så vacker hon är! =) Kom inte nära säger vovvarna, vi skyddar brudarna...


Kommentarer
Postat av: pooniii

HIHIHI min älskliiiing =) jag e vacker för att DU min Syster e vacker ;) älskar o saknar dig så mkt!!

2009-03-17 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0