Nattens drömmar

Rekomenderar: Dokumentär om Pollsmoor Prison i Sydafrika. Se den och hör hur ledaren beskriver hur han bestämmer, ger order om mord och har sex med vem han vill för att ingen vågar säga emot.



Hade så konstiga drömmar inatt. Bl a så var det fest på Kista torg. Massa bord och stolar överallt där folk satt och drack. Kommer inte ihåg vem jag satt med men det var nån tjej och en dvärgman. Vi har en kartong på bordet fylld med menthol cigarettpaket. Då kom en man och fråga om han fick en cigg och jag och tjejen svarar att vi inte har någon (HAHA snåla). Dvärgen blir jätte arg på oss och börjar svära och säger att vi är snåla sen springer han ifrån oss. Vi blir så arga att vi tänker att vi springer och omringar honom och ger honom stryk, men hittar honom inte...

Nästa dröm. Jag är på en fest med massa andra och i närheten ligger en skog. Plötsligt har någon hittat min kompis pojkvän dödad i skogen och nu fösöker alla komma på vem mördaren är bland oss. Då ser jag MIN pojkvän komma in i rummet och jag kommer på att han varit borta en stund och dessutom bytt tröja. (Jag fattar att det måste vara han som dödat honom). Han beteer sig underligt och jag börjar må illa över tanken men måste hålla det hemligt för hans skull. Då kommer en kille in i rummet med mitt nattlinne och visar alla: Kolla en blodfläck! De försökte alltså sätta dit mig! Drömmen var långt, kommer inte ihåg mer. Jag vaknar och blir överlycklig över att min kompis kille lever och att min inte är en mördare....

Nu är vi på nån tävlig. Jag springer och ska ge datorer koder men när jag försöker skriva in de går det sååå långsamt. Som slowmotion. Blir nervös för jag vet att de andra kommer ikapp bakom mig. På nåt sätt vinner jag iaf och hamnar i ett rum som sluttar neråt med ett långt bord. Nu gäller det att välja en stol som inte rullar ner när man sätter sig, jag väljer den på toppen. Då kommer en tjej in från min klass på gymnasiet (vet inte varför hon var med) och säger att det finns bröd där ute för de som är hungriga. Jag tänker, nee vill inte äta vitt bröd.... Hahahah

Drömmer alltid massa skumt. Brukar berätta direkt för någon när jag vaknar så jag inte glömmer och oftast blir det Shahin. Han minns aldrig nån dröm så han tycker nog jag är lite konstig. Sen så pratar jag mycket i sömnen också eller skrattar eller gråter. Är så kul att höra vad han berättar att jag sagt. Han brukar prata med mig mitt i natten och jag svarar i hela meningar..En gg sa jag, du får faktiskt ställa dig i kö som alla andra! Haha va?!

Ser nu att jag skrivit en hel bok, nu ska jag ta itu med dagens sysslor! Byeeee Babes ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0