Vackra bäbis

Nu har jag varit duktig! Har tvättat 6 maskiner, städat hemma och sen promenerat! Så fort det blir lite finare väder så tror jag att jag inte ska frysa, så jag satte på mig en kortare jacka när jag gick ut och gick. Låren blev iskalla! Brukar ha byxor under men det sket jag också i nu. Ingen mössa blev det heller så öronen blev is och nu hettar de...

En kund jag hade idag hade med sig sin dotter. En 3 månader gammal bäääbis! Hon var så söt att jag dog! Hon hade de vackraste ögonen. Den lilla undrade nog vad jag gjorde med hennes mamma när jag vaxade hennes ben för hon tittade nyfiket med stora ögon på vad jag gjorde. Lilla sötnos, hon var en blandning av halv svensk, halv grek och iranie. Hann med att tänka lite då, att den blandningen är ju som mig och Shahin, förutom att jag är halv svensk, halv kurd och han iranie. Men nästan! Tänk om vi får en sån vacker! :D åhh...Nej jag vet, huvudsaken att bebis är frisk, självklart, men klart man vill ha en söt bäbis..

Nu har jag ätit middag! Mätt och belåten. Nu ska jag bara ha en mys kväll med min pöjk och se på en bra film hoppas jag. Ha det!

Kommentarer
Postat av: HHANNAH;

SV: Jag hade faktiskt inte hört om den festivalen förrän en tjej berättade om den för några veckor sedan ;O Vart ligger den?

2009-03-19 @ 19:32:44
URL: http://hhannahs.blogg.se/
Postat av: shagy

jag håller med dig!

2009-03-20 @ 14:20:36
URL: http://shagy.blogg.se/
Postat av: shagy

tack desamma och trevlig helg!

2009-03-20 @ 14:54:38
URL: http://shagy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0