VAGEL! ! !

Jag har blivit attackerad av en vagel! Vill ha bort den nuuu
Igår kväll tyckte jag att höger öga kändes lite irriterat och mamma och Shahin tyckte jag var dum som inte gått till en ögonläkare på länge då jag faktiskt har lite problem med ögonen. Vet inte vad det är men ögonen är besvärade. Men jag tyckte det kändes annorlunda nu. Senare på kvällen, ja då när jag såg på dokumentären, så la jag en filt över högra ögat för att slippa se med det, för att det började kännas värre och imorse när jag vaknade kände jag efter och det kändes mer svullet. Såg mig i spegeln och ja jag ser lite mongo ut.

Anledningen till att jag är ganska säker på att det är en vagel är för att jag haft det förut. Då hade jag aldrig ens hört talas om det och vaknade ensam hemma en morgon. Jag var ganska ung också! Kollade mig i spegeln och fick en chock. Hela mitt ögonlock hängde över ögat stor som en boll! Jag skrek och grät och ringde mina föräldrar. Pappa åkte direkt från jobbet hit och hämtade mig och vi åkte till ögonakuten. Jag var så rädd! När vi efter 2tim fick komma in så tittade hon snabbt och sa det är en vagel, kommer gå bort av sig själv :)

Så jag känner mig inte så vacker just nu när jag har en vagel som spökar så jag skickade t o m in Shan för att köpa ett shampo till mig för att jag inte ville visa mig. Stackarn sprang runt till 5 hårsalonger för att hitta den jag ville ha. Tack älskling

Får hoppas att den inte blir mkt värre nu.... Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0