Vänt på dygnet!

Vaknade nämligen 5 idag av att Esme sa, gissa vad klockan är? (Hon sov över här) Jag vet inte sa jag? Klockan är 5!!! Fy hur kan man sova så länge? :D Vi la oss sent, men vi sov ju över 12 timmar.

Igår hade vi en liten tjejkväll här hos mig. Det var jag Esme, Poone och Sofie. Vi hade jätte kul. Satt flera timmar och drack gott och snackade massa skit. Sen tog vi lite roliga bilder såklart och jag ska sätta upp några här :D Det blev ju lite dans också! Jag och Esme dansade t o m innan vår "lilla" fest började och filmades oss. Den fulaste dansen jag nånsin sett! Skrattade så jag grät!

         

Nu ska vi gå mysa Esme och jag. Hon ska sussa hos mig inatt också och vi ska försöka gå upp tidigt och promenera! Sen blir det sushi igen :D 3 dagar i rad wihooo!

Kram från oss och godnatt :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0